ارتقاء حوزه مقاومت بسیج شهرداری مشهد مقدس به سازمان بسیج افشای خودکشی ۱۰ نظامی اسرائیلی در ساعات اولیه عملیات طوفان الاقصی تملک ۲۷۰ پلاک از سوی سازمان زمین و مسکن در سال ۱۴۰۲ | اختصاص ۳ هزار میلیارد ریال به حاشیه شهر مشهد کلنگ‌زنی تصفیه‌خانه لوکال آزادی مشهد در آینده‌ای نزدیک ظرفیت اشغال هتل‌های مشهد در دهه کرامت به ۷۰ درصد رسید ویژه‌ترین فضاآرایی شهری به‌مناسبت دهه کرامت در مشهد مقدس اعمال‌قانون یک هزار و ۲۴ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۱ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در میدان شهدا و بزرگراه‌های مشهد | فوت سرنشین پژو به دلیل واژگونی خودرو (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) هوای ۹ منطقه کلانشهر مشهد «پاک» است (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) برقراری سیستم گردشی غرفه‌داری در شب‌بازارهای مشهد | موافقان و مخالفان چه می‌گویند؟ مدیریت شهری مشهد، مهیای برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) پایان پرونده پلاک ۱۷۶ | پس از ۳ دهه، یکی از فرسایشی‌ترین پروژه‌های شهر مشهد رو به پایان است برنامه عملیاتی اجرای پروژه قطار سریع‌السیر تهران-مشهد در اردیبهشت ماه تدوین می‌شود تعیین تکیلف ۲۴۰ پرونده ارسالی در کمیسیون ماده ۵ توسط شهرداری مشهد طی سال گذشته قلندرشریف: ایستگاه سلامت خط‌دو متروی مشهد در سال ۱۴۰۳ تکمیل می‌شود مجید فاطمی‌ارفع به‌عنوان مشاور شهردار مشهد مقدس منصوب شد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش ساعت خدمات‌رسانی خطوط اتوبوس‌رانی مشهد در دهه کرامت | سرویس‌دهی رایگان در روز میلاد امام‌رضا(ع) شهروند خبرنگار | درخواست رفع مشکل آسفالت محله کاظمیه مشهد + پاسخ اعمال‌قانون ۱۰۲۴ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۲ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شهرداری مشهدمقدس، حامی و پشتیبان شهرداری تهران در نجف اشرف است

  • کد خبر: ۱۸۲۷۷۱
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
شهرداری مشهدمقدس، حامی و پشتیبان شهرداری تهران در نجف اشرف است
دبیر کمیته خدمات‌شهری ستاد اربعین کشور گفت: شهرداری مشهدمقدس، از حیث امکانات و پشتیبانی، حامی فعالیت‌های شهرداری تهران در نجف اشرف بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، دبیر کمیته خدمات‌شهری ستاد اربعین کشور به همراه جمعی از مدیران شهری شهرداری تهران با رئیس ستاد اربعین شهرداری و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهرمشهدمقدس دیدار و گفت‌وگو کردند.

زنگیشه در این دیدار با بیان اینکه شهرداری مشهدمقدس، از حیث امکانات و پشتیبانی، حامی فعالیت‌های شهرداری تهران در نجف اشرف بوده، اظهارکرد: ۴۵۰کارگر خدمات شهری از تهران، مسئولیت نظافت و رفت‌وروب بخشی از خیابان‌های منتهی به حرم مطهر علوی را عهده‌دار هستند.

وی با بیان اینکه عملکرد شهرداری‌های تهران و مشهدمقدس در خدمات‌رسانی به زوار حسینی، بسیار بهتر از سال‌های قبل بوده، گفت: خوشبختانه این اقدامات، رضایت مسئولان عراقی و شهر نجف را هم به‌همراه داشته است.

دبیر کمیته خدمات‌شهری ستاد اربعین کشور با اشاره به پیش‌بینی محل اسکان با شرایط مطلوب برای پاکبانان مشهدی از شهرداری تقدیر و تشکر کرد و افزود: خدمت به این عزیزان، کمتر از میزبانی از زوار حسینی(ع) نیست و در همین راستا نگاه حمایتی شورای شهر و شهرداری مشهدمقدس قابل تقدیر است.

تاکید بر بهره‌گیری از نیرو‌های متخصص در ایام اربعین

مهدی ناصحی، عضو شورای اسلامی شهرمشهدمقدس نیز در این دیدار خدمت در شهر نجف را فرصت بی‌بدیلی دانست که نصیب شهرداری‌های مشهد و تهران شده و اظهارکرد: آنچه مسلم بوده این است که برای خدمات‌رسانی در این ایام باید از نیرو‌های متخصص بهره گرفت چراکه شرایط کاری، بسیار خاص است.

وی گفت: با بهره‌گیری از نیرو‌های متخصص، علاوه بر کاهش هزینه، کیفیت خدمات و رضایتمندی عمومی نیز افزایش می‌یابد.

عضو شورای اسلامی شهرمشهدمقدس افزود: نیرو‌های شهرداری مشهد خود را برای عملیات دهه آخر صفر مهیا می‌کنند و برهمین اساس، روند اعزام نیرو‌ها از نجف اشرف به مشهدمقدس آغاز شده است.

کمیته "پیشبرد برنامه‌های اربعین در شهر نجف" تشکیل شود

هادی حاجی‌زاده، قائم مقام ستاد اربعین شهرداری مشهدمقدس نیز پیشنهاد تشکیل کمیته مشترک و مشخصی به منظور پیشبرد برنامه‌های اربعین در شهر نجف را مطرح کرد و گفت: ذیل این کمیته، کارگروه‌های مختلفی، متناسب با نیاز‌ها می‌توان تعریف کرد.

وی افزود: حتی دفتر ثابتی نیز می‌توان در این خصوص، در شهر نجف پیش‌بینی کرد تا با بهره‌گیری از تجربیات ۱۰ ساله، مزیت‌ها و نقاط مثبت را تقویت و ضعف‌ها را برطرف کنیم و وحدت رویه داشته باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->